Zpráva a naučení o kazatelství v jazyce 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zpráva a naučení o kazatelství v jazyce 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpráva a naučení o kazatelství v jazyce 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpráva a naučení o kazatelství v jazyce 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Není skladem

Zpráva a naučení o kazatelství v jazyce 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jan Amos Komenský ve své praktické knize vysvětluje, jak připravovat biblická kázání. Na klíčových verších Písma (např. Jan 3:16) objasňuje základní biblické pravdy. Pečlivě je rozebírá, věrný vlastnímu učení o používání příkladů, a tak nás přivádí k porozumění evangeliu a jeho zdroji ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zpráva a naučení o kazatelství v jazyce 21. století je 252 Kč

Výběr knih autora Jan Amos Komenský

Zobrazit všechny knihy autora Jan Amos Komenský
Výběr knih vydavatele Poutníkova četba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poutníkova četba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.