Ladies Can’t Climb Ladders

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ladies Can’t Climb Ladders koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ladies Can’t Climb Ladders koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladies Can’t Climb Ladders koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladies Can’t Climb Ladders koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladies Can’t Climb Ladders koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladies Can’t Climb Ladders koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This is the story of what happened next. Ladies Can't Climb Ladders focuses on the lives of six women - six pioneers - forging paths in the fields of medicine, law, academia, architecture, engineering and the church.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ladies Can’t Climb Ladders je 293 Kč

Výběr knih autora Jane Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Jane Robinson
Výběr knih vydavatele Black Swan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Swan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.