You

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

You koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
THRILLER OF THE YEAR' Daily Mail When aspiring writer Guinevere Beck strides into the bookstore where Joe works he is instantly smitten. But there's more to Joe than Beck realises and much more to Beck than her perfect facade. And the obsessive relationship quickly spirals into a whirlwind of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy You je 340 Kč

Výběr knih autora Caroline Kepnes

Zobrazit všechny knihy autora Caroline Kepnes
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.