Laskavá vichřice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Laskavá vichřice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Laskavá vichřice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Laskavá vichřice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Laskavá vichřice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorčiny zajímavé povídky ponechávají prostor pro fantazii, neboť jsou psány s lehkými prvky, často jako sci-fi s napínavým příběhem, a hlavně překvapivým rozuzlením. I když je každá povídka jiná, ve všech je skryto tajemství a napětí. Kniha určitě potěší a pobaví nejednoho čtenáře.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Laskavá vichřice je 163 Kč

Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.