Léčení bylinkami z boží lékárny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčení bylinkami z boží lékárny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení bylinkami z boží lékárny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Recepty a léčebné úspěchy Marie Treben Mám velkou radost, že se ke mně po vydání knihy o léčivých bylinkách dostalo tolik zpráv o léčebných úspěších. Výběr několika z nich bych vám chtěla představit v této knize, a zároveň také poukázat na to, že se tyto úspěchy nedějí jen mým přičiněním, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčení bylinkami z boží lékárny je 333 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.