Byliny v prevenci a léčbě 4.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byliny v prevenci a léčbě 4. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byliny v prevenci a léčbě 4. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byliny v prevenci a léčbě 4. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byliny v prevenci a léčbě 4. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byliny v prevenci a léčbě 4. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Z obsahu: • kožní potíže a jejich léčba pomocí léčivých bylin • důležité informace o léčivých rostlinách • seznam nejdůležitějších léčivých bylin Marie Treben • obecné tipy k prevenci nemocí Kůže je vzhledem k ploše, kterou zaujímá, náš největší orgán. Má mimořádný význam pro naše zdraví.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byliny v prevenci a léčbě 4. je 328 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.