Ženské choroby - poznávání - předcházení - léčení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ženské choroby - poznávání - předcházení - léčení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ženské choroby - poznávání - předcházení - léčení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ženské choroby - poznávání - předcházení - léčení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Není skladem

Ženské choroby - poznávání - předcházení - léčení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
„V době, kdy se většina lidí vzdaluje přirozenému způsobu života, kdy na sebe nevhodným chováním přivolává nebezpečné choroby, měli bychom více využívat léčivé rostliny, které nám Bůh ve své dobrotě dává od pradávna k dispozici.“ Maria Treben vyhlásila s pomocí svých kouzelných léčivých rostlin…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ženské choroby - poznávání - předcházení - léčení je 295 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.