Léčení bylinkami z boží lékárny 3. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčení bylinkami z boží lékárny 3. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení bylinkami z boží lékárny 3. díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení bylinkami z boží lékárny 3. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení bylinkami z boží lékárny 3. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
384 Kč
Není skladem

Krátký popis
Snažila jsem se shromáždit veškeré své zkušenosti získané za celý život srozumitelným způsobem, aby pomohly co nejvíce lidem, kteří hledají pravdu a pomoc. ***** Moje léčivé byliny a recepty pomohly mnoha lidem v různých zoufalých situacích, při lehlých potížích i při vážných onemocněních. Kéž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčení bylinkami z boží lékárny 3. díl je 375 Kč

Výběr knih autora Maria Treben

Zobrazit všechny knihy autora Maria Treben
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.