Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 85 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Záhadoložka Olga Krumlovská a vědec Jiří Alexa vydali před dvaceti lety knihu Léčivá pavučina a dalších 77 zázraků, která osobitým způsobem spojovala esoterický a vědecký způsob nazírání na neobvyklé jevy a metody alternativní medicíny. Olga Krumlovská nyní přichystala k této knize rozšířenou a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčivá pavučina a dalších 99 záhad a zázraků je 113 Kč

Výběr knih autora Olga Krumlovská

Zobrazit všechny knihy autora Olga Krumlovská
Výběr knih vydavatele Bondy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bondy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.