Lesní příběhy s vílou Lilou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lesní příběhy s vílou Lilou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lesní příběhy s vílou Lilou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lesní příběhy s vílou Lilou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lesní příběhy s vílou Lilou - Matyášová Iva. Text knihy se skládá z příběhů, které jsou určeny zejména malým dětem. Jsou relativně krátké, několikastránkové a jsou zaměřeny na krásu přírody. Vedle úcty k fauně a flóře knížka vypovídá o vzájemné pomoci lidí a zvířat a také o péči,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lesní příběhy s vílou Lilou je 167 Kč

Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.