Letem světem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Letem světem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Letem světem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letem světem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Letem světem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letem světem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Letem světem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Letem světem - Mikulka Alois. Knížka populárního dětského autora. Publikace: Letem světem - Mikulka Alois.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Letem světem je 258 Kč

Výběr knih autora Alois Mikulka

Zobrazit všechny knihy autora Alois Mikulka
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.