Léthé a Mnémosyné - Budoucnost paměti a minulost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léthé a Mnémosyné - Budoucnost paměti a minulost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léthé a Mnémosyné - Budoucnost paměti a minulost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léthé a Mnémosyné - Budoucnost paměti a minulost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha se zabývá historickými okolnostmi, za nichž se paměť stává předmětem bádání, výzkumu a interpretace. Michal Janata se v knize zamýšlí nad otázkou nakolik a proč je paměť tak nesamozřejmou položkou filozofie a neurověd.Dále se věnuje vztahu paměti a mysli spolu s otázkou, jak se nám daří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léthé a Mnémosyné - Budoucnost paměti a minulost je 254 Kč

Výběr knih autora Michal Janata

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.