Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor se zamýšlí nad smyslem vidění, tím, co nám zrak dává, jak je výlučný v kontextu s dalšími smysly. Cituje klasiky a moderní autory, neboť téma vidění a jeho vnímání prostupuje staletími. Čtenář v jeho knize nalezne odpovědi na mnohé otázky, které si možná někdy kladl, aniž by znal odpovědi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozbřesk soumraku - Kniha o vidění je 178 Kč

Výběr knih autora Michal Janata

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.