Střeva měst: Kanály v kulturních a civilizačních souvislostech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 108 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Střeva měst: Kanály v kulturních a civilizačních souvislostech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Střeva měst: Kanály v kulturních a civilizačních souvislostech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Střeva měst: Kanály v kulturních a civilizačních souvislostech - Janata Michal. K podstatným prvkům proměny sídel 19. století patřila sanitární infrastruktura, jejíž vytvoření učinilo z těchto obcí skutečně moderní města. Nikdy nelze dostatečně zdůraznit, nakolik kanalizace vedle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Střeva měst: Kanály v kulturních a civilizačních souvislostech je 109 Kč

Výběr knih autora Michal Janata

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata
Výběr knih vydavatele Cattacan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cattacan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.