Letní čas v Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Letní čas v Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Letní čas v Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
V publikaci jsou shromážděny informace o letních a zimních časech používané v jednotlivých státech ležících na území Evropy. Zcela určitě se stane pomocníkem pro všechny, kdo pracují s daty a časem. Zvláště cenným pomocníkem se stane pro astrology, kterým se tak dostává poprvé do ruky publikace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Letní čas v Evropě je 188 Kč

Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.