Levou zadní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Levou zadní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Levou zadní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Levou zadní koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Levou zadní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Není skladem

Levou zadní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Levou zadní - Tutschová Mariana. Hořeli jste někdy nedočkavostí? Dali jste si do trumpety? Šplouchá někomu na maják? Musíte už na kutě? Je něco na draka? Co znamenají tahle zvláštně znějící slovní spojení, kterým se odborně říká idiomy nebo frazémy, se dozvíte v této obrázkové knize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Levou zadní je 302 Kč

Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.