The Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Liberty.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde je 135 Kč

Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele Liberty

Zobrazit všechny knihy vydavatele Liberty
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.