Pride and Prejudice+CD: B2.2 (Liberty)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pride and Prejudice+CD: B2.2 (Liberty) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pride and Prejudice+CD: B2.2 (Liberty) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
As events bring them together, Elizabeth Bennet and Mr Darcy are gradually forced to abandon their pride and prejudice and accept that first impressions cannot always be trusted... Jane Austen’s classic novel portrays life in 19th century rural England. This book also looks at at other female…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele Liberty

Zobrazit všechny knihy vydavatele Liberty
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.