Lidé kolem nás 4 Etika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 68 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lidé kolem nás 4 Etika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
68 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lidé kolem nás 4 Etika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obsahuje témata podle RVP ZV vzdělávacího okruhu Lidé kolem nás (Rodina, Soužití lidí, Chování lidí) a doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova. Do učebnice jsou zařazeny konkrétní nebo modelové situace formou drobných příběhů, dětských debat apod.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lidé kolem nás 4 Etika je 57 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Milan Starý, L. Bradáčová, Alena Šotolová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.