Pracovní listy k učebnici Putování po Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní listy k učebnici Putování po Evropě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pracovní listy jsou součástí upraveného vydání učebnice; při dlouhodobém používání upravené nebo původní učebnice je lze zakoupit samostatně. Přinášejí otázky a úkoly ke každé kapitole z učebnice. Do pracovních listů je zařazeno 15 stran přílohy s mapami Evropy a států, které žáci v učebnici…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Lenka Bradáčová , Alena Šotolová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová, Alena Šotolová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.