Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 466 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
466 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
526 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
529 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
482 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na přesvědčení, že člověk je od přirozenosti sobecký a nedůvěryhodný, se vzácně shodnou všichni, zastánci levice i pravice, psychologové i ekonomové, myslitelé dnešní i ti dávno mrtví. Tento pesimistický pohled na lidstvo nejpozději od dob Hobbese prosákl do západního uvažování, v souladu s ním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lidstvo - Dějiny naděje, 2. vydání je 494 Kč

Výběr knih autora Rutger Bregman

Zobrazit všechny knihy autora Rutger Bregman
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.