Utópia pre realistov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utópia pre realistov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Utópia pre realistov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Univerzálny základný príjem. Pätnásťhodinový pracovný týždeň. Otvorené hranice. Neznie to až príliš dobre na to, aby to bola pravda? Jeden z najvýznamnejších mladých európskych mysliteľov ukazuje, ako môžeme budovať ideálny svet. Celý deň trávime v práci, ktorú často neznášame, potom ideme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utópia pre realistov je 337 Kč

Výběr knih autora Rutger Bregman

Zobrazit všechny knihy autora Rutger Bregman
Výběr knih vydavatele N Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele N Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.