Utopia for Realists

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utopia for Realists koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utopia for Realists koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utopia for Realists koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Utopia for Realists koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utopia for Realists koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE SUNDAY TIMES BESTSELLER''Listen out for Rutger Bregman. He has a big future shaping the future'' Observer''A more politically radical Malcolm Gladwell'' New York Times''The Dutch wunderkind of new ideas'' GuardianIn Utopia for Realists, Rutger Bregman shows that we can construct a society…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utopia for Realists je 297 Kč

Výběr knih autora Rutger Bregman

Zobrazit všechny knihy autora Rutger Bregman
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.