No Way Out

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

No Way Out koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
No Way Out koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
768 Kč
Skladem (odeslání ihned)

No Way Out koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
638 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE INSTANT SUNDAY TIMES BESTSELLER''Meticulously sourced, merciless and revelatory. It is a closely observed study of power, and how it is gained, used and lost'' FINANCIAL TIMESThe unmissable next instalment of Tim Shipman’s #1 bestselling Brexit quartet.To follow his bestselling books All…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy No Way Out je 596 Kč

Výběr knih autora Tim Shipman

Zobrazit všechny knihy autora Tim Shipman
Výběr knih vydavatele William Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele William Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.