Literatury a žánry v evropské dimenzi - Nejen česká literatura v zorném poli komparatistiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Literatury a žánry v evropské dimenzi - Nejen česká literatura v zorném poli komparatistiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatury a žánry v evropské dimenzi - Nejen česká literatura v zorném poli komparatistiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatury a žánry v evropské dimenzi - Nejen česká literatura v zorném poli komparatistiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatury a žánry v evropské dimenzi - Nejen česká literatura v zorném poli komparatistiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor 43 statí českého literárního historika a komparatisty K. Krejčího (1904-1979) shrnuje jeho práce na poli srovnávací literatury a představuje hluboký, nesmírně erudovaný a stále inspirativní vhled do problematiky evropského literárního procesu; má zásadní význam pro bohemistická a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Literatury a žánry v evropské dimenzi - Nejen česká literatura v zorném poli komparatistiky je 332 Kč

Výběr knih autora Karel Krejčí

Zobrazit všechny knihy autora Karel Krejčí
Výběr knih vydavatele Euroslavica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Euroslavica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.