O světě kolem nás

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O světě kolem nás koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O světě kolem nás koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O světě kolem nás koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O světě kolem nás koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: O světě kolem nás - Šustrová Petruška. Kniha známé české publicistky obsahuje přes 120 fejetonů a úvah z posledního desetiletí, reagujících na příznačné situace a události nedávné doby v Česku i v neuralgických bodech rozpadlého sovětského impéria - v Gruzii, Podněstří, Náhorním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O světě kolem nás je 252 Kč

Výběr knih autora Petruška Šustrová

Zobrazit všechny knihy autora Petruška Šustrová
Výběr knih vydavatele Euroslavica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Euroslavica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.