Dvojí identita Klubu angažovaných nestraníků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvojí identita Klubu angažovaných nestraníků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojí identita Klubu angažovaných nestraníků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dvě historické studie doplněné edicí vybraných dokumentačních materiálů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvojí identita Klubu angažovaných nestraníků je 162 Kč

Výběr knih autorů Jiří Suk , Jiří Hoppe

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Suk, Jiří Hoppe
Výběr knih vydavatele Euroslavica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Euroslavica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.