Lovec králikov (6)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 377 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovec králikov (6) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovec králikov (6) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec králikov (6) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
457 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Lovec králikov (6), Autoři : Lars Kepler, Rok vydání : 2017, Název v originále : Kaninjägaren

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovec králikov (6) je 407 Kč

Výběr knih autorů Lars Kepler , Rok vydání : 2017

Zobrazit všechny knihy autora Lars Kepler, Rok vydání : 2017
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.