Východ z raja

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Východ z raja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Východ z raja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nehľadajte žiadne východisko. Nová kniha poviedok Agda Bavi Paina s názvom Východ z raja prináša dvanásť sugestívnych príbehov, ktoré sa ponárajú opäť o čosi hlbšie do našej spoločnej histórie aj do minulosti autorovej tvorby. Padlí anjeli, blázniví partizáni, božskí atentátnici aj novodobí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Východ z raja je 165 Kč

Výběr knih autora Agda Bavi Pain

Zobrazit všechny knihy autora Agda Bavi Pain
Výběr knih vydavatele Koloman Kertész Bagala

Zobrazit všechny knihy vydavatele Koloman Kertész Bagala
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.