Lvářka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lvářka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lvářka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lvářka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fantazijní vyprávění, určené dětem od 13 do 150 let, odhaluje řadu tajemství spojených s osobnostmi magické rudolfinské doby Oba žijí ve stověžatém městě, každý v jiném století. On v jednadvacátém, ona v šestnáctém. A jedné letní noci se potkají na pražském vrchu Petříně. Když je totiž Vesmír…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lvářka je 303 Kč

Výběr knih autora Tereza Janišová

Zobrazit všechny knihy autora Tereza Janišová
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.