Malí bohové - limitovaná sběratelská edice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malí bohové - limitovaná sběratelská edice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Malí bohové - limitovaná sběratelská edice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malí bohové - limitovaná sběratelská edice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malí bohové - limitovaná sběratelská edice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Třináctá kniha ze série Úžasná Zeměplocha v limitované edici.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malí bohové - limitovaná sběratelská edice je 333 Kč

Výběr knih autora Terry Pratchett

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.