Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bohatě ilustrovaná kniha si klade za úkol provést rodiče nástrahami prvních měsíců života jejich předčasně narozeného miminka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maličké miminko. Praktický průvodce pro rodiče předčasně narozených dětí je 255 Kč

Výběr knih autorů Laura Janáčková , Kantor Lumír

Zobrazit všechny knihy autora Laura Janáčková, Kantor Lumír
Výběr knih vydavatele Grifart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grifart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.