Život je boj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 334 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život je boj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život je boj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život je boj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život je boj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Život je boj je první publikaci svého druhu, která vychází v češtině. Je koncipována jako praktický psychologický průvodce pro pacienty s rakovinou, pro jejich pečovatele a blízké. Je psána běžným jazykem a snaží se obsáhnout všechny aspekty života, se kterými se pacient a jeho blízcí v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život je boj je 342 Kč

Výběr knih autora Laura Janáčková

Zobrazit všechny knihy autora Laura Janáčková
Výběr knih vydavatele Grifart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grifart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.