Uvař mi lásku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uvař mi lásku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Uvař mi lásku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Uvař mi lásku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uvař mi lásku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uvař mi lásku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uvař mi lásku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
První česká kuchařka z afrodiziak, která představuje to nejlepší ze spojení populární sexuoložky Laury Janáčkové a skvělého šéfkuchaře Ondřeje Hutnika. V knize najdete potraviny, které ovlivňují lásku, jejich všestranné využití, a to nejen v kuchyni. Muži i ženy dostanou návod na svádění při…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uvař mi lásku je 325 Kč

Výběr knih autorů Laura Janáčková , Ondrej Hutník

Zobrazit všechny knihy autora Laura Janáčková, Ondrej Hutník
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.