Základy zdravotnické psychologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy zdravotnické psychologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnice je určená studentům, pracovníkům pomáhajících profesí (zdravotní sestry, psychologové, lékaři, sociální pracovníci atd.) a vzdělaným laikům. Autorka se v knize zaměřila na základní oblasti aplikované zdravotnické psychologie: na vztahy mezi pacienty, lékaři a sestrami a na základní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základy zdravotnické psychologie je 136 Kč

Výběr knih autora Laura Janáčková

Zobrazit všechny knihy autora Laura Janáčková
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.