Malý kompas víry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malý kompas víry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malý kompas víry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malý kompas víry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malý kompas víry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Malý kompas víry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Malý kompas víry; Autor: Kašparů Max, Heralecký Jan; Výklad křesťanské víry pro nejširší okruh čtenářů, zejména pro mladé. Obsahuje kapitoly o hodnotě víry, Bohu, Ježíšovi, modlitbě, svátostech, desateru přikázání - ekologii vnitřního i vnějšího života, Bibli, pěti cestách mezi člověkem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malý kompas víry je 125 Kč

Výběr knih autora Max Kašparů

Zobrazit všechny knihy autora Max Kašparů
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.