Po pražcích slepých kolejišť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Po pražcích slepých kolejišť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po pražcích slepých kolejišť koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po pražcích slepých kolejišť koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po pražcích slepých kolejišť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Po pražcích slepých kolejišť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
90 Kč
Není skladem

Po pražcích slepých kolejišť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Po pražcích slepých kolejišť - Kašparů Max. MAX KAŠPARŮ je autorem, který pokaždé zanechá v čtenáři hlubokou stopu. Inspiruje a povzbuzuje v hledání Dobra v lidech kolem nás. Vydejme se s ním na dobrodružnou cestu po pražcích starých kolejnic - po pražcích Ducha, duše, medických a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Po pražcích slepých kolejišť je 106 Kč

Výběr knih autora Max Kašparů

Zobrazit všechny knihy autora Max Kašparů
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.