Mámo, táto, a co já?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mámo, táto, a co já? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mámo, táto, a co já? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mámo, táto, a co já? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Není skladem

Mámo, táto, a co já? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dětství je zásadní etapou každého života, a pokud dítěti v prvních letech chybí milující osoba, poznamená to jeho psychický vývoj. Tuto skutečnost si profesor Miloš Velemínský mnohokrát ověřil v průběhu dlouhé praxe pediatra. V jeho pojetí totiž medicína nepředstavuje jen péči o tělo. Díky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mámo, táto, a co já? je 202 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ivana Karásková, Miloš Velemínský
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.