Děti - naděje afrického kontinentu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děti - naděje afrického kontinentu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti - naděje afrického kontinentu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
Základním posláním této reprezentativní publikace je informovat o specifické aktivitě studentů a pedagogů Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích nejenom v zemích afrického kontinentu. Kromě toho uvádí praktickým činem v život starou zkušenost, že když se vhodným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děti - naděje afrického kontinentu je 338 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miloš Velemínský, Adéla Mojžíšová
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.