Mane (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mane (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Meet Sadio Mané - Ultimate Football HeroSadio Mané is one of Liverpool FC's 'Fab Four'. Since he moved to the Premier League, Sadio has been setting the bar to new heights - from scoring the fastest hat-trick in history to becoming the most expensive African footballer ever.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Matt Oldfield, Tom, Ultimate Football Heroes
Výběr knih vydavatele John Blake Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Blake Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.