Mariánská zjevení z hlediska hermetismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 137 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mariánská zjevení z hlediska hermetismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
137 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánská zjevení z hlediska hermetismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánská zjevení z hlediska hermetismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánská zjevení z hlediska hermetismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Mariánská zjevení z hlediska hermetismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Mariánská zjevení z hlediska hermetismu - Veselý Josef. Studie pojednává o problematice mariánských zjevení a jejich významu pro současnou dobu. Pozornost je věnována především pěti zjevením Panny Marie: v La Salettě, v Lurdech, ve Fatimě, na Turzovce a v Medžugorji. Čtenář zde najde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mariánská zjevení z hlediska hermetismu je 148 Kč

Výběr knih autora Josef Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselý
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.