Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání je 139 Kč

Výběr knih autora Jan Halada

Zobrazit všechny knihy autora Jan Halada
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Král pýchy
Rezervovaný Kai Young si nehodlá pustit k tělu ani náznak chaosu, který Isabella Valencia dokonale ztělesňuje. V době, kdy je v sázce osud mediálního impéria, si miliardářský dědic nemůže dovolit žádné rozptýlení. Ani on sám není Isabellin typ – a jeho členství v exkluzivním klubu, kde pracuje jako barmanka, z něj navíc dělá zakázané ovoce. Nelze však popřít, že pod chladným zevnějškem se skrývá muž, který by ji dokázal roztavit pouhým dotykem. Co všechno jsou oba ochotni obětovat svým živočišným touhám?