Matematika a její aplikace pro 1. ročník 1.díl - pro 1. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 42 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika a její aplikace pro 1. ročník 1.díl - pro 1. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
42 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika a její aplikace pro 1. ročník 1.díl - pro 1. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
68 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
První díl plnobarevné pracovní učebnice z nové řady pro vzdělávání dle RVP, která vyšla v létě 2006, obsahuje názorný úvod k učivu o přirozeném čísle a dále se zabývá čísly a číslicemi od 1 do 5 (porovnávání, sčítání, odčítání, nácvik psaní), nechybí v něm ani procvičování a aplikace učiva.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika a její aplikace pro 1. ročník 1.díl - pro 1. ročník je 55 Kč

Výběr knih autora Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.