Matka a tužka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matka a tužka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matka a tužka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matka a tužka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matka a tužka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Matka a tužka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Matka a tužka - Winkler Josef. V roce 2007 napsal Josef Winkler knížku Roppongi. Rekviem za otce (česky 2011), kterou se pokusil o osobní vyrovnání se s právě zesnulým otcem. V roce 2013 vydává knihu Matka a tužka, v níž se vyznává ze svého vztahu k nedávno zesnulé matce. Zatímco…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matka a tužka je 165 Kč

Výběr knih autora Josef Winkler

Zobrazit všechny knihy autora Josef Winkler
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.