Natura morta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Natura morta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Natura morta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Natura morta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Natura morta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dotírá na vás, podmaní si vás nezvyklým využitím oka, ucha, čichu, hmatu v popisu Věčného města tam, kde je nejživější: ve všední dny na tržištích na náměstí Viktora Emanuela, o nedělích a svátcích před branami Vatikánu. Smrtelná nehoda Piccolettova z řady příběhů prostých Římanů zapadá do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Natura morta je 97 Kč

Výběr knih autora Josef Winkler

Zobrazit všechny knihy autora Josef Winkler
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.