Táhni k čertu, otče aneb A tak s tebou ve spojení ať vytrvám do skonání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 108 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Táhni k čertu, otče aneb A tak s tebou ve spojení ať vytrvám do skonání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Táhni k čertu, otče aneb A tak s tebou ve spojení ať vytrvám do skonání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Táhni k čertu, otče aneb A tak s tebou ve spojení ať vytrvám do skonání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Táhni k čertu, otče aneb A tak s tebou ve spojení ať vytrvám do skonání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
98 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize s výmluvným názvem se tentokrát nezjevují ve své smrti všichni mrtví z Kameringu, autor se tu soustřeďuje pouze na dva místní mrtvé; jedním je bývalý nacista a pronásledovatel Židů Odilo Globocnik, jehož tělo hnije nepohřbené na poli „na Svinským, kde dozrávalo zrno na chléb vezdejší a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Táhni k čertu, otče aneb A tak s tebou ve spojení ať vytrvám do skonání je 138 Kč

Výběr knih autora Josef Winkler

Zobrazit všechny knihy autora Josef Winkler
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.