Sdělovat skutečnost, jako by nebyla, aneb Zuřivé výbuchy andělů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sdělovat skutečnost, jako by nebyla, aneb Zuřivé výbuchy andělů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sdělovat skutečnost, jako by nebyla, aneb Zuřivé výbuchy andělů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sdělovat skutečnost, jako by nebyla, aneb Zuřivé výbuchy andělů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sdělovat skutečnost, jako by nebyla aneb Zuřivé výbuchy andělů je Winklerovou autobiografií, autor se zde v několika „příbězích“ vrací do klíčových okamžiků svého života a podrobně se věnuje osobnostem z literárního a výtvarného světa. Cituje zde mnohé autory, kteří ovlivnili jeho vlastní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sdělovat skutečnost, jako by nebyla, aneb Zuřivé výbuchy andělů je 137 Kč

Výběr knih autora Josef Winkler

Zobrazit všechny knihy autora Josef Winkler
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.