Matrix Energetics - Umění transformace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matrix Energetics - Umění transformace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matrix Energetics - Umění transformace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matrix Energetics - Umění transformace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V roce 1997 se dr. Richardu Bartlettovi podařil epochální objev: Koncentroval se na jistou myšlenku, dotkl se dvou senzibilních, s problémem pacienta souvisejících bodů na jeho těle nebo v auře a vyvolal u něj spontánní a působivé změny. Svou metodu nazval Matrix energetics. Když ji použil,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matrix Energetics - Umění transformace je 297 Kč

Výběr knih autora Richard Bartlett

Zobrazit všechny knihy autora Richard Bartlett
Výběr knih vydavatele Anch-books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Anch-books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.