Matylda a Růžovej vlk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matylda a Růžovej vlk koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matylda a Růžovej vlk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matylda a Růžovej vlk koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matylda a Růžovej vlk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Matylda a Růžovej vlk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Není skladem

Matylda a Růžovej vlk koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis

Matylda je normální holka, jen má místo psa vlka. Růžovýho. Vlk mluví, bydlí na hausbótu a vážně miluje chlebíčky. Společně si užijí spoustu legrace, akce, ale i lenošení. Čeká je přepadení piráty, setkání s polární vlčicí, výlet na filmový festival i do městské kanalizace. Podá Růžák důkaz…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matylda a Růžovej vlk je 312 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jana Šrámková, Petra Josefína Stibitzová
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.