Meanwhile Back on Earth

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Meanwhile Back on Earth koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Meanwhile Back on Earth koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Meanwhile Back on Earth koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Meanwhile Back on Earth koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The captivating new companion to international bestsellers Here We Are and What We'll Build A father takes his two children on a thrilling out-of-this-world adventure into space and invites them to look back at Earth and the conflicts that have taken place since the beginning of time. This…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Meanwhile Back on Earth je 442 Kč

Výběr knih autora Oliver Jeffers

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.